Sinan Akçıl - Başka Şansın Yok - Şarkı Sözleri & Dinle

Sinan Akçıl'ın, DMC etiketiyle yayınlanan "Başka Şansın Yok" isimli tekli çalışması, tanıtım klibi (Teaser'i) sitemizde.

Sinan Akçıl'ın, DMC etiketiyle yayınlanan "Başka Şansın Yok" isimli tekli çalışması, tanıtım klibiyle sitemizde.

Bu yıl sıkca duyacağımız Sinan Akçıl'ın- "Başka Şansın Yok" şarkısı tüm müzik platformlarında en çok dinlenen ve indirilen şarkılar arasında bulunabilecek güzel bir şarkı.

Herkese keyifli okuma ve dinlemeler. Yorumlarınızı eksik etmeyin.

Sinan Akçıl-Başka Şansın Yok-Şarkı Sözleri:

Başka şansın yok
Büyüdü birden çok
Kalbe bir şans ver
Bunu çok seveceğiz

Bir haylim yok senden ayrı
Korkma biz zaten beraber öleceğiz
Söz sana...

Senin elin nasıl yakın durur bana şimdi
Bu devirde kim yaşıyor böyle
Senin adında benim adımda kısacık aşk şimdi

Nerden öğrendin sen, söyle bana böyle gülmeyi
Göreceksin;
Başka şansın yok, büyüdü birden çok
Kalbe bir şans ver

Sinan Akçıl  Başka Şansın Yok Dinle 

Google Plus ile Paylaş

Kısaca: efkaros

Panelde şablon düzenle deyip, bu satırı aratarak buraya kısaca hakkımda yazısı yazabilirsiniz.
    BLOGGER YORUMLARI
    FACEBOOK YORUMLARI

0 yorum:

Yorum Gönder