Redd - İtiraf Şarkı Sözleri Sözü- Dinle

Redd - İtiraf Şarkı Sözleri Sözü- Dinle
Ben hep koparttım hep ama hep kanattım kalbe düşman yaşadım

Bazen kendimi bazen de başka birini benzin döküp yaktım
Ama şimdi bu sürtük bedende patlayacak gibi vuruyor kalbim

Kendi kendime kaldığımda kimse görmüyorken
Aslında boğulurum göz kapaklarımda yağarken uzaklara
Ben hep abarttım hayat bomboşmuş aslında pişman olmaktan kaçtım

Bazen kendimi kim bilir kaç kişiyi yok yere sattım
Ama şimdi bu sürtük bedende patlayacak gibi vuruyor kalbim
İtiraf ederim ben seni hala çok seviyorum

Müzik: Doğan Duru
Redd - İtiraf Şarkı Sözleri Sözü- Dinle 

 

Google Plus ile Paylaş

Kısaca: efkaros

Panelde şablon düzenle deyip, bu satırı aratarak buraya kısaca hakkımda yazısı yazabilirsiniz.
    BLOGGER YORUMLARI
    FACEBOOK YORUMLARI

0 yorum:

Yorum Gönder