Ceylan - Bana Biraz Zaman Lazım Şarkı Sözleri & Dinle

Ceylan  Bana Biraz Zaman Lazım Şarkı Sözleri, Ceylan şarkısı dinle


Şarkının sözleri

Artık seninle bir arada olmak zor
Çok denedim yapamıyorum
Katlanmayı bilirdim çekilir gibi olsa
Söyledim ya duramıyorum

Bana biraz zaman lazım
Sessiz kıyamet gibiyim
Kendimden kurtulmam lazım
Sanki ihanet gibiyim

Biraz vefa biraz huzur olsun yeter
Başka bir şey mi istediğim
Biraz sevsen biraz yüzüm gülse yeter
Senle ölüme giderdim

Ben seni azat ettim sen de azat et
Hakkımı helal ettim sen de helal et
Seni sevdiğim için özür dilerim
Adımı değil anla adını koydum ihanet
Google Plus ile Paylaş

Kısaca: efkaros

Panelde şablon düzenle deyip, bu satırı aratarak buraya kısaca hakkımda yazısı yazabilirsiniz.
    BLOGGER YORUMLARI
    FACEBOOK YORUMLARI

0 yorum:

Yorum Gönder