Funda Arar - Sevdalı Başım Şarkı Sözleri & Dinle Zülfü Livaneli Albümü

Funda Arar  "Sevdalı Başım" Şarkı Sözleri Dinle
Funda Arar, Bir kuşaktan bir kuşağa isimli Zülfü Livaneli 50.yıl albümünde, sanatçımızın en çok dinlenip beğenilen şarkılarında biri olan Sevdalı Başım şarkısını seslendirmiştir. Albüm konseri kaydından sunulmuş olan Funda Arar Sevdalı Başım şarkısını dinleyebilir aşağıdada şarkı sözlerini okuyabilirsiniz...

Funda Arar - Sevdalı Başım Şarkı Sözleri
 Ah benim sevdalı başım
Ah benim şair telaşım
Ah benim sarhoşluğum
Ah çılgın yüreğim
Sus artık uslandır beni

Kaç okyanus geçtim böyle
Kaç denizde yitip gittim
Kırılmış direkler yırtık yelkenlerle
Kaç seferden yorgun döndüm

Ah benim yaralı ruhum
Ah benim insan kusurum
Ah benim isyanlarım, ah yalnızlıklarım
Gel artık uslandır beni

Ah benim iyimser yanım
Ah benim aldanışlarım
Ah benim kavgalarım
Ah pişmanlıklarım
Sus artık uslandır beni


Google Plus ile Paylaş

Kısaca: efkaros

Panelde şablon düzenle deyip, bu satırı aratarak buraya kısaca hakkımda yazısı yazabilirsiniz.
    BLOGGER YORUMLARI
    FACEBOOK YORUMLARI

0 yorum:

Yorum Gönder