Kubat Memik Oğlan Şarkı Sözleri & Dinle

Kubat  Memik Oğlan şarkısı şarkı sözleri ve dinlenebileceği video kaydı burada sunulmuştur. Zülfü Livaneli 50.yılı albümünde 50 şarkı içerisinde Kubat'ta yeralmaktadır, bu albümde bulunmak birçok sanatçı için onur olsa gerek...

Kubat  Memik Oğlan Şarkı Sözleri
On Dört Yaşım Diken İle Kaplanmış
Göz Ucuma Karıncalar Toplanmış
Kurşun Gelmiş Kaşlarımın Üstüne
Alın Yazım Okur Gibi Saplanmış

Uyu Memik Oğlan Uyu
Öte Gecelerde Büyü

Dağı Dağa Kavuşturan Ben İdim
Suyu Suya Eriştiren Can İdim
Yükledim Mi Gece Vakti Kaçağı
Karanlıkta Işılayan Gün İdim

Uyu Memik Oğlan Uyu
Öte Gecelerde Büyü
Google Plus ile Paylaş

Kısaca: efkaros

Panelde şablon düzenle deyip, bu satırı aratarak buraya kısaca hakkımda yazısı yazabilirsiniz.
    BLOGGER YORUMLARI
    FACEBOOK YORUMLARI

0 yorum:

Yorum Gönder