Emre Aydın - Sen beni Unutamazsın - Şarkı Sözleri Sözü- Dinle

Emre Aydın Sen beni Unutamazsın Şarkı Sözleri

"Ben Buna Hazır Değilim." Dedi...
"Ben Buna Hazır Değilim !"

Halim Toz, Halim Duman
Olmasa
Yenilsem, Tükensem Bitsem
Bir Ah Etmem

Unuttum Çoktan Geriye Dönmem, Geriye Dönmem, Geriye Dönmem

Ama Sen Beni Unutamazsın, Anımsarsın Aniden
Bir Adam Bir Akşam, Misal Bana Benzeyen
Tutar Geçer Tam Önünden

Ne Yapsan Sen Beni Unutamazsın
Bir Yağmur Yağsında Bir Şarkı Çalsın
Sen Beni Ölsen Unutamazsin!!!
X2

Ceplerinde Cümleler, Saklayamazsın
Boğazın Düğümlenir,  Konuşamazsın
Sen beni ölsen...

Emre Aydın  Sen beni Unutamazsın  Dinle



Emre Aydın Sen Beni Unutamazsın şarkısı klibi ile birlikte sunuldu, şarkı sözleri ilk olarak eklenmeye çalışılmıştır. Çok güzel bir video klibi hazırlanmış ve müziği de müthiş olmuş, şarkı sözleri de çok güzel fakat şarkıya gelen tepkileri ileri ki zamanda sayfamızda yervereceğiz...

İşte tepkilerden bazıları;
  • Emre Aydın şarkıları en güzel kış aylarına yakışıyor...
  • Şarkı dizilerde de kullanılınca en iyi çıkış yapan şarkı konumuna yükseldi. 
 Şarkı Sunulmadan Bunları yazmıştık...
Emre Aydın Sen beni Unutamazsın adli yeni single ile müzikseverlerle buluşuyor. Tanıtım videosu yayınlandıktan sonra birçok dinleyici şarkıyı sabırsızlıkla beklediklerini söylemekten kendini alamamıştır.
Emre Aydın - Sen beni Unutamazsın sözleri
Emre Aydın - Sen beni Unutamazsın sözleri
Emre Aydın duygusal bir şarkı olan sen beni unutamazsın yakında çıkıyor.
Şarkının sözleri ve müziği Emre Aydın'a ait.

Şarkının teaseri çıktıktan sonra görüyoruz ki bu şarkı büyük ses getirecek ve 2017 yılına gireceğimiz bu son ayda en çok dinlenen şarkılar arasında olacak, büyük ihtimalde uzun bir zaman listelerin 1.sırasında kalacak güzel bir duygusal şarkı geliyor...
Google Plus ile Paylaş

Kısaca: efkaros

Panelde şablon düzenle deyip, bu satırı aratarak buraya kısaca hakkımda yazısı yazabilirsiniz.
    BLOGGER YORUMLARI
    FACEBOOK YORUMLARI

0 yorum:

Yorum Gönder