Zaten Ayrılacaktık - Mustafa Arapoğlu Feat İsmail YK Şarkı Sözleri & Dinle

Zaten Ayrılacaktık şarkısı şarkı sözleri hazırlandı. İsmail YK ve Mustafa Arapoğlu'nun birlikte seslendirdiği güzel bir  duygusal şarkıya hazırlıklı olun. Klip teaser'i sunulan Zaten ayrılacaktık şarkısı çok güzel yorumlarla karşılandı ve sabırsızlıkla şarkıyı ve klibi bekliyoruz diyenlerin sayısı hiçte azımsanmayacak şekilde.

Şuan için sadece klip tanıtımı ve bu tanıtımda geçen şarkı sözleri sunulabilmiştir. Ama duyuruda belirtildiği gibi 21 Ekim Cuma günü klip yayınlanır yayınlanmaz bizde hem bu güzel klibi hemde şarkı sözlerini eklemeye gayret edeceğiz...

Zaten Ayrılacaktık şarkı sözleri

Ne istedin seven kalbimden
Ne istedin ümitlerimden
Neler neler vadetmişken,
yeminleri tüketmişken
ne istedin gecelerimden
hani beni seviyordun
sensiz olamam diyordun
ne istedin hayallerimden

seni silmek çok zor amma
ne olur yanlış anlama
yavaş yavaş başarıyorum

zaten ayrılacaktık yoktu bu aşkın sonu
zaten ayrılacaktyık yenemedik gururumuzu

/İsmail yk/
zaten ayrılacaktık yoktu bu aşkın sonu
zaten ayrılacaktyık yenemedik gururumuzu

yanma gönül yanma yoktu bu aşkın sonu
zaten kopacaktık hiç yollar sana doğru

/Mustafa Arapoğlu/
şimdi senden çok uzaklarda
dönüşü olmayan yollarda
tek başıma bir odada yaşayarak
yalnızlıkla unutmaya çalışıyorum

seni silmek çok zor amma
ne olur yanlış anlama
yavaş yavaş başarıyorum

/İsmail yk/
zaten ayrılacaktık yoktu bu aşkın sonu
zaten kopacaktık yenemedik gururumuzu
yanma gönül yanma yoktu bu aşkın sonu
zaten kopacaktık hiç yollar sana doğru

/Şiir kısmı/
Ağlayan gözlerim seven kalbim
Senden nefret eden beni dinlemiyor
dinlemiyor canım

Olur ya biranlıkta olsa hüzünlenirsen
benim gibi ağlama
benim gibi acı çekme
benim gibi ardına bakma
zaten ayrılacaktık be gülüm

/Şarkı/
zaten ayrılacaktık yoktu bu aşkın sonu
zaten kopacaktık yenemedik gururumuzu
yanma gönül yanma yoktu bu aşkın sonu
zaten kopacaktık hiç yollar sana doğru
x3
Zaten Ayrılacaktık  Mustafa Arapoğlu Feat İsmail YK Şarkısı Dinle
Google Plus ile Paylaş

Kısaca: efkaros

Panelde şablon düzenle deyip, bu satırı aratarak buraya kısaca hakkımda yazısı yazabilirsiniz.
    BLOGGER YORUMLARI
    FACEBOOK YORUMLARI

0 yorum:

Yorum Gönder