Berdan Mardini Kimim Ben Albümü Şarkıları Şarkı Sözleri & Dinle

Berdan Mardini 2016 2017 yeni albümü Kimim Ben'i 2016 yılının son aylarında çıkarıyor. Arabesk Fantezi müziğin güçlü seslerinden olan Berdan Mardini bu yeni albümünde 13 şarkıya yer veriyor. Şarkı sözleri ve şarkıların dinlenebileceği video sayfamızdadır...
Berdan Mardini Kimim Ben
Berdan Mardini Kimim Ben
Berdan mardini'nin albümündeki şarkılar aşağıda sunulmuştur, şuan için bunlardan kaç tanesi hareketli kaçtanesi duygusal şarkı olduğunu bilmiyoruz sadece isime bakarak 2 tane Kürtçe şarkının ve bir şarkınında remix versiyonunun olduğunu görebiliyoruz. Bakalım Berdan Mardini'nin bu yeni albümü büyük ses getirebilecek mi? Birde merakla beklediğimiz diğer konu da ilk klip çalışması albüme ismini veren Kimim ben? şarkısına mı gelecek?

Berdan Mardini 2016-2017 Son Albümü Şarkıları Sözleri & Dinle
1.Berdan Mardini- Sen Hariç
2.Berdan Mardini- Kimim Ben
3.Berdan Mardini- Sorarım Sorarım
4.Berdan Mardini- Dünya
5.Berdan Mardini- Leyla
6.Berdan Mardini- Deli Sevdam
7.Berdan Mardini- Mardinim
8.Berdan Mardini- Biliyor musun ?
9.Berdan Mardini- Değiştirelim Bu Kaderi
10.Berdan Mardini- Tu Meşiya
11.Berdan Mardini- Bete Nabe
12.Berdan Mardini- Benimle Evlenir misin?
13.Berdan Mardini- Değiştirelim Bu Kaderi - Burak Öksüzoğlu Remix

Berdan Mardini şarkıları dinle yeni albüm şarkıları eklenecek
Google Plus ile Paylaş

Kısaca: efkaros

Panelde şablon düzenle deyip, bu satırı aratarak buraya kısaca hakkımda yazısı yazabilirsiniz.
    BLOGGER YORUMLARI
    FACEBOOK YORUMLARI

0 yorum:

Yorum Gönder