Berdan Mardini- Kimim Ben Şarkı Sözleri & Dinle

Berdan Mardini yeni şarkısı Kimim Ben şarkı sözleri bu sayfamızda yerbulacak. Şuan için şarkı henüz dinleyicilere yani bizlere sunulmadığından şarkı sözlerini henüz bilemiyor ve sunamıyoruz. Berdan Mardini'nin yeni albümünün çıkış tarihi olarak 21 Ekim 2016 tarihi belirlenmiş. Poll Production yapımcılığında sunulacak olan albümün büyük ihtimalle çıkış şarkısı Kimim ben şarkısı olacaktır.
Berdan Mardini Kimim Ben?
Berdan Mardini Kimim Ben?
Bir klip çalışmasıda beklediğimiz Kimim Ben şarkısı hakkında gelişmeleri duyurmaya devam edeceğiz, yakında görüşmek dileğiyle...
Google Plus ile Paylaş

Kısaca: efkaros

Panelde şablon düzenle deyip, bu satırı aratarak buraya kısaca hakkımda yazısı yazabilirsiniz.
    BLOGGER YORUMLARI
    FACEBOOK YORUMLARI

0 yorum:

Yorum Gönder