Emre Aydın Beni Biraz Böyle Hatırla


Emre Aydın
Emre Aydın Beni Biraz Böyle Hatırla Şarkı Sözleri

Dağılmış eşyalar dört bir yana 
Sessizliğimiz uykusuzluktan değil 
Toplasan iki kişi eder miyiz hala? 
Beni biraz böyle hatırla 

Biliyorum birkaç kere açılmaz hiçbir bavul 
Biliyorum çalışmaz saatler geri 

Bu ev, ev değil artık 
Biliyorum çok üzgünüm 
Karşımdasın ama bak yoksun burada 

Hatırla 
Kaybettiğin her şey gibi 
Bir yabancı, bir korkak belki 
Böyle hatırla 
Sarılıp kendine sıkıca 
"Bu hayat benim değil" de 
Beni biraz da böyle hatırla 

NOT:sarkısozleriturk.blogspot.com ayrıcalığı ve aracılığı ile Emre Aydın Beni Biraz Böyle Hatırla şarkı sözleri



Google Plus ile Paylaş

Kısaca: efkaros

Panelde şablon düzenle deyip, bu satırı aratarak buraya kısaca hakkımda yazısı yazabilirsiniz.
    BLOGGER YORUMLARI
    FACEBOOK YORUMLARI

0 yorum:

Yorum Gönder