OZAN DOĞULU FEAT SILA - ALAİN DELON ŞARKI SÖZLERİ

OZAN DOĞULU FEAT SILA - ALAİN DELON ŞARKI SÖZLERİ

Bütün gün öyle oturdum evde
Tadım tuzum yok olur ya öyle
Duvarların da ağzı var dili yok
Hadi kalk giyin gez toz dedim

Azcık da sen boz dedim
Aradım taradım kimse evde yok
Işıklı janjanlı girdim rastgele bir kapıdan
Meğer herkes burdaymış bihabermişim dünyadan

Kızlarla laflarken sen göründün bir anda
Bi numaralar Allah Allah bu ne n`oluyor ya
Babababak havalara nasıl da geriniyor
Alain Delon`um benim nasıl da kasılıyor

No no no almayayım başkası alsın
Tipim değilsin üstü kalsın
Nasıl da yalnız ve çıplak herkes
Mutsuz ve damsız herkes
Benim de bundan aşağı kalır yanım yok


ozan doğulu feat sıla alain delon şarkı sözleri, ozan doğulu feat sıla alain delon şarkı sözü
Google Plus ile Paylaş

Kısaca: efkaros

Panelde şablon düzenle deyip, bu satırı aratarak buraya kısaca hakkımda yazısı yazabilirsiniz.
    BLOGGER YORUMLARI
    FACEBOOK YORUMLARI

0 yorum:

Yorum Gönder